ثبت شرکتها پیگیری Options

Wiki Article

در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی امکان دریافت اظهارنامه، تمدید اظهارنامه و تغییر اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی وجود دارد.

شب اول ماه رمضان چه کنیم؟

مثلا مدیر عامل و یا رئیس هیت مدیره، در اینجا باید تاریخ شروع و پایان سمت فرد مشخص باشد و همچنین داشتن حق امضا برای فرد مذکور و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر باید تایید شود.

شماره‌ را اشتباه وارد کرده‌ام. تصحیح شماره موبایل متاسفانه امکان دریافت و نمایش جزئیات قبض شما فراهم نشد، لطفا پس از سپری شدن چند لحظه مجددا تلاش نمایید بازگشت با قبضینو امکان پرداخت سرویس‌های زیر نیز برای شما مقدور می‌باشد.

امکان دسترسی مامورین اداره برق به انشعابات مشترکین با رای دیوان عدالت اداری

محل انتشار این اسناد، مجله رسمی دادگستری و یا یکی از جراید کثیرالانتشار وبه هزینه خود شرکت است. این مورد در ماده ۶ نظام‌نامه قانون تجارت وزارت عدلیه وتبصره آن تصریح شده است.

در بخش جستجو در بانک اختراعات می توان به اختراعات مختلف ثبت شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دسترسی داشت. در این بخش می توان با وارد کردن یک سری اطلاعات در رابطه با اختراع مانند عنوان اختراع، کلمه کلیدی مربوط به آن، شماره ثبت و شماره اظهارنامه اقدام به جستجوی اختراع کرده است.

برای استعلام الکترونیکی ملک، کافیست به میز خدمت سامانه ثبت اسناد مراجعه نمایند و از طریق گزینه «استعلام الکترونیکی ملک» مراحل پیگیری خود را انجام دهید.

برای دریافت تلفنی خلافی خودرو و پرداخت get more info خلافی خودرو فقط کافی است از منزل و یا محل کار خود با شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس بگیرید و از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه خود مطلع شوید. در این روش امکان چاپ قبض وجود ندارد و شما باید اطلاعات مربوط به قبض را به طور کامل از طریق تلفن وارد نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین، در این بخش توضیحاتی مربوط به اظهارنامه اختراع و نحوه تکمیل آن irsherkat.ssaa.i به افراد داده شده اند که برای افراد بسیار مفید خواهند بود.

ثبت شرکت در عراق از طریق سامانه نیست. برای ثبت شرکت در خارج از کشور با موسسه تماس بگیرید لطفا. موفق باشید.

اخبار فناوری اطلاعات کشور سازنده خودرو چقدر اهمیت دارد؟

تمامی مطالب این وب سایت برای سایت سامانه ها محفوظ می باشد.

Report this wiki page